Emomime ukazuje budúcnosť retail obchodov
V nákupných centrách je najmä cez víkendy riadny nátresk. Napríklad denná návštevnosť Auparku sa pohybuje na úrovni 35-tisíc ľudí. Bohužiaľ pre obchodníkov iba…
V nákupných centrách je najmä cez víkendy riadny nátresk. Napríklad denná návštevnosť Auparku sa pohybuje na úrovni 35-tisíc ľudí. Bohužiaľ pre obchodníkov iba…
V článku Tornadum: startup úplne do naha! som už objasnil, ako tento startup vznikol a aké s ním mám plány do budúcna. Poďme sa teraz pustiť do prípravy biznis plánu!…
Už je to presne rok, čo som odišiel z Ukrajiny a podnikám na Slovensku. Pobočky som tam síce zatvoril, ale pár zaujímavých vecí mi ostalo – najmä teda know-how s poskytovaním…
Nedávno som robil prieskum trhu Help Desk systémov a natrafil som na produkt Groove. Čo ma na ich stránke zaujalo najviac (okrem samotného produktu) je ich blog…
Najčastejšie sa ma startupisti pýtajú, kedy a ako majú svoj produkt uviesť na trh. Teraz je to také moderné, mať svoj startup. Každý má svoj startup…
Nedávno sa mi jeden podnikateľ posťažoval, že jeho produkty sa nepredávajú, lebo vraj „zákazníci nemajú peniaze a nechcú míňať“. Že tento argument je skôr na smiech, som už vysvetlil v tomto článku…
Často od podnikateľov počúvam náreky typu „náš produkt nekupujú lebo…zákazníci nemajú peniaze, je kríza, zákazníci nechcú míňať, zákazníci by si pre nízku cenu nechali koleno vŕtať…“
Na zľavách som sa veľakrát popálil – či už ako zákazník alebo ako predávajúci. Z toho dôvodu považujem za nevyhnutné, aby podnikateľ túto problematiku dokonale ovládal…