Podnikateľský zámer

Podnikateľský zámer (tzv. Podnikateľský koncept) je zjednodušená forma podnikateľského plánu. Opisuje základnú podnikateľskú činnosť, avšak neobsahuje podrobnosti ako je napríklad finančný, obchodný a výrobný plán. Inými slovami, je to medzistupeň medzi prieskumom trhu a kompletným podnikateľským plánom.
Vypracovanie podnikateľské zámeru Vám dá jasnú odpoveď na to, či sa do podnikania pustiť a ak áno, tak akým spôsobom. Súčasťou podnikateľského zámeru je aj popis biznis modelu a plán vstupu na trh. Často sa tento dokument používa pri prvotnom oslovení investora.
img
Ako prebieha vypracovanie podnikateľského zámeru
1. Pochopenie biznisu
Jednoduchými slovami mi objasníte, aký biznis plánujete rozbehnúť. V tejto fáze sa budem viac pýtať ako hovoriť. Pre mňa bude veľmi dôležité pochopiť produkt, ako uvažujete a aké máte s biznisom ambície.
2. Prieskum trhu
Vypracovanie podnikateľského zámeru vždy predchádza analýza trhu. Je nutné pochopiť, aký veľký je trh, aká silná je konkurencia a kde sú jej slabé miesta.
3. Vypracovanie podnikateľského zámeru
Na základe pochopenia produktu, prieskumu trhu a môjho dlhoročného know-how vypracujem podnikateľský zámer.
4. Prezentácia podnikateľského zámeru
Spoločne si prejdeme podnikateľský zámer a ja Vám ho do detailov vysvetlím. V tejto fáze sa budete veľa pýtať a ja budem veľa hovoriť.
Ak Vás zaujíma ako zjednodušene vyzerá postup pri tvorbe podnikateľského zámeru, prečítajte si
img
Napíšte mi správu

Ako vám môžem pomôcť?